%
Zebrano: zł cel: 0 zł

Media dla milenijnych celów rozwoju

„Media dla Milenijnych Celów Rozwoju” (ang. „MDGs – Media for Development Goals”) to dwuletni projekt, który jest kontynuacją projektu „Młodzi Ambasadorzy Milenijnych Celów Rozwoju”. Projekt zakończony w roku 2012 miał na celu podniesienie świadomości młodych ludzi na temat Milenijnych Celów Rozwoju oraz sytuacji mieszkańców krajów Globalnego Południa. Projekt realizowany we…

„Media dla Milenijnych Celów Rozwoju” (ang. „MDGs – Media for Development Goals”) to dwuletni projekt, który jest kontynuacją projektu „Młodzi Ambasadorzy Milenijnych Celów Rozwoju”. Projekt zakończony w roku 2012 miał na celu podniesienie świadomości młodych ludzi na temat Milenijnych Celów Rozwoju oraz sytuacji mieszkańców krajów Globalnego Południa. Projekt realizowany we współpracy z Czechami i Cyprem jest był ze środków Unii Europejskiej w ramach programu EuropeAid.
Działania projektu zrealizowane w 2012 roku objęły m.in.:
• Opracowanie i publikację spotu oraz komiksu „Byłem głodny, a daliście mi jeść” traktującego o problemie ubóstwa na świecie,
• Organizację cyklu szkoleń z filmu dokumentalnego, podczas których uczestnicy poznali tajniki dziennikarstwa reportażowego, zagłębili techniki filmowe oraz wspólnie dyskutowali nad problematyką współczesnego świata, jak również wykonali wspólnie cykl filmów o tematyce związanej z ubóstwem w Polsce,
• Organizację slajdowisk w szkołach na temat Milenijnych Celów Rozwoju,
• Informowanie o projekcie w mediach: radio, czasopisma, portale,
• Bieżące prowadzenie podstrony oraz Facebooka projektu.

[gdlr_space height=”40px”]

Kraj Miejscowość Rok Liczba odbiorców
Polska Kraków 2010-2012

[gdlr_space height=”60px”]
[gdlr_process min_height=”200px” type=”vertical” ]