Media społecznościowe rządzą
Szkolenie „Zastosowanie narzędzi social media w promowania treści edukacyjnych” to propozycja dla osób, które chcą poznać najważniejsze kanały i narzędzia social media tak, aby móc skutecznie promować w nich swoje działania o charakterze edukacyjnym, ale także swoje pasje i produkty komercyjne, które mogą stanowić przedmiot zainteresowania dla innych użytkowników internetu, a autorom przynieść dodatkowe korzyści.
Wyróżnikiem mediów społecznościowych spośród innych kanałów marketingowych jest możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje i instytucje, małych przedsiębiorców, jak i osoby prywatne, które dzięki nim mogą zaistnieć szerzej on-line. Tu każdy ma równe szanse, bo nie liczy się tylko wielkość budżetu, ale pomysł na komunikację, podejmowane aktywności i otwarty dialog z internautami.
W trakcie szkolenia uczestnicy będą mogli lepiej poznać i zrozumieć zasady świadomego działania na Facebooku, YouTube, Instagramie, Twitterze, a także LinkedIn, Google+ czy Snapchacie i osiągania na nich efektywnych i efektownych rezultatów. Będziemy analizować konkretne przykłady udanych kampanii oraz bazować na własnym doświadczeniu, ale także prezentować przykłady, na których niekoniecznie należy się wzorować. Omówiona zostanie także tematyka istoty rzetelności w doborze źródeł i materiałów, które publikowane są mediach społecznościowych podczas promowania projektów edukacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem tych, które dotyczą krajów Globalnego Południa.
Szkolenie prowadzi:
Bartosz Piziak – trener, szkoleniowiec i doradca w zakresie marketingu turystycznego, z naciskiem na wykorzystywanie narzędzi internetowych, w tym social mediów. Prelegent na wielu konferencjach i szkoleniach branżowych. W Internecie od ponad 12 lat. Tworzył od podstaw jeden z największych festiwali podróżniczych w Polsce – Travenalia – gdzie odpowiadał także za strategię promocyjno-reklamową i stworzenie społeczności internetowej wokół tego wydarzenia. W ostatnich latach organizował lub współorganizował ponad 10 dużych imprez festiwalowych, przy których był odpowiedzialny za komunikację marketingową i promocję wydarzeń w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Google+, YouTube).
Termin szkolenia:
15 października 2016r. godz. 10:00 – 16:00 (8 godzin dydaktycznych z godzinną przerwą.) W czasie trwania zajęć: kawa, herbata soki, woda, snacki oraz catering.
lub
29 października 2016r. godz 10:00 – 16:00 (8 godzin dydaktycznych z godzinną przerwą.) W czasie trwania zajęć: kawa, herbata soki, woda, snacki oraz catering.
Ilość uczestników: 15 osób. Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku jakichkolwiek pytań – zapraszam do kontaktu (e-mail: viktoria.savkiv@swm.pl)
Koszt: udział w szkoleniu jest nieodpłatny. Zapisy: tutaj
Miejsce: Wioski Świata, ul. Tyniecka 39, Kraków
Projekt jest współfinansowany w ramach programu polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP.